Hääst ! Gnägg Gnägg xD

Nu är jag och flisan + oscar hästar , prinsar och massa sånt till micha :D

Innan så har vi suttit och fixat till felizeen.blogg.se s blogg ;)

Gå även in och besök våran bilddabok !  www.bilddagboken.se

jadigarhelokity  = Oscar roglebkogge.blogg.se      ( felstavat .. Jag vet men det rätta namnet får inte plats xD )
                                                                                                  :D
hellokittyfelle     = Flisan , Felizeen.blogg.se

Göör det ?!  :]

Nu så har våra kompisar traggat på att vi ska ut och leka dunk gömme ;) Hahah xD  <3

Meen ska göra det imon .. Denna helgen är det pappahelg som också är Fooxihelg <3 :D Asså min huund <3

Och nu i helgen så har jag bara slappat och varit med Flisan , ogge , olle och cornelia !

Sen idag var vi i malmö Emma (Halv sis ) och Angelica ( rediga sis xD ) Tog hål i tuuungan ;] Sjuuukt snyggt ! :D

Men kan bara äta is och flytande saker nui ett tag x) HAH ! Rätt åt doom :P 

Men jag vill ju också göra dt !! Men också i läppen och det ska jaag juuu ... ; D

Nu kommer flisan och traggar !!

- Mamma.. Vi har inget toalett papper xD

Men Mia ( flisans mamma ) Syr massa fina kläder ! :D hon är jäääätte duktiiig !! :D

Nu kommer nån biild på saker hon sytt ;)


          


      


Modell: Michaela lorentzon

Kläder och foto: Mia Edvarsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0