Skriidskoo0r :]

Nu är man  hemma efter en lååång dag med Fliisan ochCornelia xD

Men den långa dagenharvarit kul !!

Dagen I -Dag !

*Vaknade 10:00

*åt frulle rulle ! =  frukost

*Oscarkom till mig

* vi  stack till Flisan och väkte henne xD

*Vi åkte skridskor

*Oscar stack hem,, vi stack hem till F&C.

*vi satt på datn och gjorde skräckrunda

*Vi åt !!..

* vi stack och åkte skridskor igen !! :)

Sen nu sitter man och tänker på vad somo fattas i sitt liv XD  .,

T.ex. Pengar :D En symaskin ,, Och lite sånt  :]

Jajaj..

Vill ni höra om mina planerför imon ?? !!

Jag och oscar ska sticka till fliisan vid 9. sen ska vi åka skridskor
heladan och äta där och massa sådaant skooj :!! *---*   :D SESESES :]

  Jaa... detta är juu jag dåå  XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0