?! ;D

Jaaja ,  nu har man inte varit  inne och bloooggat  på länge ;)

Jaa, så nu så kollar man ju på LETC DANC'E  ;)  Vem vinner ?! ;D  Jag hoppas på Laila och Tobias :]

elr. dom heter väl så ?! xD  Jaa, vill bara hälsa till mina SYSKON VÄXTER :D <3<3<3

Haha ,.. joo igår var man på ponde !  alltid kuuul .. VI åt godis så där .. Joo , iförresten så iskolan så har vi Letc danc'e ! Jätte kul men en taskig killkompis har drat  sig ur så min kompis kan inte dansa nu.. :/ Men Jag och Anna Kommer vinna :D men om mina andra kompisar hade varit med hade dom också haft chans att vinna .. Dom hade en bra och cool dans typ rock-tema ! men killen tycker först att den ena dansen var bögigt  så då fick dom komma¨på en annan dans så tränade dom in den men nu så är han inte med ... taskigt.. Men jaja , nu ska jag kolla vidare på LETC DANC'e ;P Joo , vi har fått ett cafe här i byn ! :D hihi ! + att jag fyller år om en månad  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0